donderdag 11 februari 2016

NIEUWE STOFFEN!!

Wauwwwww zó mooi!

Deze prachtige nieuwe stoffen bestelde ik, vanaf volgende week kunnen ze onder de naaimachine.
Ze moeten natuurlijk wél even voorgewassen worden zodat je na aankoop geen krimp meer hebt.
Ik ben weer helemaal verliefd op de nieuwe digitale prints :) :)

(de onderstaande stoffen zijn niet te bestellen bij mij, je kunt wél alvast van een bepaalde stof een artikel voorbestellen)

Oer Hollands printje en ik heb al zo'n idee wat ik ervan ga maken :)

Prachtige heldere kleuren, helemaal LENTE!!!!

Lekker stoere robots voor de kleine mannen :) <3

Sprookjesboom van de Efteling!!!! <3

En dan nu de postbode maar weer gaan stalken; postbode..... heb je al een pakketje voor me??? :P

============
Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!
 
=============

Meer informatie over bestellen kun je HIER vinden.
 
============
 
Geniet van deze eindelijk weer eens droge dag!
Groetjes, Eveline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten