maandag 29 juli 2013

En we ruimen de troep weer op :)

Het was leuk!




Gisteren stond Pimpschuur op de Pop Up Market in Dordrecht.
En dat was LEUK!
Heel gezellig publiek en een mooi zacht weertje.
Op de foto kun je niet zien dat we er NOG een kraam naast hadden met 2 overvolle kledingrekken.
Ik zal eens vragen of manlief betere foto's heeft van de kramen :)
Enige nadeel van zo'n leuke markt; de zooi achteraf!
De laatste weken was aanpoten en dus geen huishouden doen grijnsssss.
Toch al niet zo'n huishoudwonder, maar nu was het wel heel heel heel erg.....
Dus vandaag eerst maar eens een beetje orde scheppen voor we weer verder gaan!
Maar ik had het er graag voor over, want het was een topdag.

En omdat het zo'n succes was..... willen we eigenlijk de laatste zondag van augustus EN september ook maar weer meedoen met deze gezellige markt!
Dus nog 2 kansen om Pimpschuur live te zien en wie weet... misschien nog wel meer.

Dus zet in je agenda;

Zondag 25 augustus

en 

Zondag 29 september

Pop Up Market in Dordrecht!

De editie van augustus zal plaatsvinden op het Beverwijcksplein en de editie van september weer in de Vriesestraat/Vrieseplein.
Tegen die tijd duikt hier een kaartje met routebeschrijving op.

Omdat het voor de markt heel erg druk was met bestellingen weg werken en voorraad aan maken was het een tijdje stil op de site.
Maar we zijn weer terug!
En de nieuwe voorraad die ik voor de site maakte komt de komende tijd allemaal online!
Wel werk ik met een 'vakantierooster', dus het kan zijn dat ik ietwat trager reageer, want natuuuurlijk ga ik ook een hoop leuke dingen doen met dochterlief :)
Pimpschuur gaat binnenkort ook nog een weekje helemaal dicht, dat zal tijdig aangegeven worden op de site.

==========

Groetjes! Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten