donderdag 18 april 2013

Belangrijk; even een paar dagen niet werken

Hallo allemaal,

De komende paar dagen werk ik even niet.
Gisteren kreeg ik een miskraam.
De zwangerschap was ongepland en hoewel ik alle tekenen vertoonde kon ik het niet geloven, ik dacht al 2 maanden lang dat ik gewoon knetter aan het worden was ;)
Maar gisteren dus helaas het bewijs.
Lichamelijk heeft het nogal wat gevolgen en ook al was het niet gepland en wist ik het tot gisteren niet, toch hakt het er emotioneel toch wel even in.
Daarom heb ik besloten om in ieder geval tot maandag 22 april even rust te nemen.
Het kan dus zijn dat antwoord op je mail even duurt en en dat je bestelling later geleverd word dan de bedoeling was.
Heb je heel erg veel haast met je bestelling, mail me dan (info@pimpschuur.nl) en dan kijk ik of ik de planning kan omgooien voor je.
Je kunt wel gewoon bestellen overigens.

Groetjes, Eveline

2 opmerkingen:

  1. ik ken je verder niet maar kreeg kippevel.
    Ook wij hebben dit meegemaakt (al is dat dan alweer 22 jaar geleden). Neem de tijd om dit te verwerken hoor! Heel je lijf staat toch even op z'n kop en daarbij de nodige emoties.
    heel veel sterkte.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel sterkte!
    En zoals hierboven vermeld, ook al was het een totale verrassing, zorg er zeker voor dat je genoeg tijd neemt om het allemaal te verwerken en zowel je hoofd als je lichaam te laten rusten.
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen