woensdag 2 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar!!!

Happy 2013!

Ik wil jullie allemaal een geweldig, spetterend, mooi, gezond en fantastisch 2013 toewensen!
Ik hoop dat iedereen leuke feestdagen gehad heeft?
Nog een paar daagjes vakantie, dochterlief gaat maandag weer naar school, maar toch ben ik alweer zo'n beetje aan de slag gegaan.
De schoorsteen moet toch ook roken he ;)

Er zijn weer wat nieuwe dingen op de site geplaatst;

 Dit super luier etui kun je HIER vinden, even naar beneden scrollen en je ziet alle luier etuis op voorraad.
===

Deze prachtige biologische stof kun je HIER vinden en als je niet zo creatief bent of even geen zin hebt, dan kun je me natuurlijk altijd mailen zodat ik wat voor je kan maken van deze leuke stof.

=====

En nog een nieuwe biologische stof, deze kun je ook HIER vinden en natuurlijk kun je ook iets speciaal laten maken van deze stof.


========

Wat foto's van nieuwe slabben die binnenkort online staan, eerst even fatsoenlijke foto's ervan maken ;)

Een stukje van de stapel die gemaakt is.

O zo lieve kaboutertjes en hertjes op tafelzeil.

Mijn absolute favoriet! Van tafelzeil.
=====

Natuurlijk gaan er in 2013 weer heel veel nieuwe leuke dingen online komen.
En er zal heel snel weer een nieuwe give away zijn, deze keer zijn er zelfs meerdere dingen te winnen!
Hou de site in de gaten!

=====

Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

=====

Fijne dag allemaal! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten