donderdag 18 oktober 2012

Zwak ziek en misselijk

Een vervelend bericht.
Ik had het al veel eerder moeten doen, veel te lang mee gewacht, dus het moet er nu dan toch maar van komen.
Begin dit jaar werd er de ziekte van Crohn geconstateerd bij me.
Een chronische darmziekte waarvoor men speciaal een app ontwikkelde zodat alle Crohn patienten weten waar het dichtstbijzijnde toilet te vinden is.
Hoef ik jullie vast niet meer verder uit te leggen wat dat inhoudt? ;)
Het hele jaar heb ik aangemodderd met Prednison en uiteindelijk waren mijn darmen 'gezond' genoeg om met andere medicatie te starten die moeten voorkomen dat de Crohn zijn gang kan gaan.
Nu had ik gedacht gewoon een pilletje te slikken en daarmee klaar.
De praktijk blijkt heel anders te zijn.
Nu kunnen er op mijn mobiel geen apps (ja ja... ik loop achter) maar ik zou em nu erg goed kunnen gebruiken!
Ik ben ontzettend ziek van de medicatie en er zit niks anders op dan daar doorheen te gaan, want ik heb die pilletjes nou eenmaal nodig.
Dus gewoon doorslikken en hopen dat het snel beter gaat.
Tot die tijd ga ik voorlopig halve dagen werken, wat betekend dat de levertijden wat langer zullen worden.
Sommigen van jullie hebben tot mijn diepe schaamte al gemerkt dat het niet goed gaat met me, want sommige deadlines heb ik niet gehaald.
Plannen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar zoals het nu gaat valt er niet veel te plannen, go with the flow zeg maar.
Alle bestellingen die staan ga ik zo snel mogelijk afwerken en daarbij hou ik jullie op de hoogte wanneer een bestelling klaar en verzonden is.
Voor alle nieuwe bestellingen zal ik een ruimere levertijd aanhouden zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn, want dit schiet niet op en vind ik ontzettend vervelend voor jullie.

Zodra ik weer volledig aan de slag ga horen jullie het natuurlijk als eerste!
En dan ga ik meteen wat veranderingen invoeren.
Pimpschuur is ontstaan vanuit hobby en ik had nooit verwacht dat het echt zo serieus zou aanslaan.
Ik vind het geweldig, maar omdat het allemaal nieuw voor me was is er nog veel te leren!
Ik ben er gewoon blind in gevlogen zeg maar.
En dat ga ik dus veranderen.
Er gaat meer voorraad komen zodat jullie ook makkelijker kunnen shoppen voor iets dat eigenlijk de volgende dag al binnen moet zijn.
Makkelijk toch?!
En natuuuuuurlijk kun je nog steeds custom made bestellingen plaatsen, dat ga ik dan weer niet veranderen, want dat vind ik veel te leuk!

Jullie horen nog van me!

Groetjes, Eveline





3 opmerkingen:

  1. Tjeetje heftig hoor. En o zo lastig als je lichaam een rem zet op wat je wilt en kunt doen (ik weet er alles van). En zoals iedereen dan zegt pas op jezelf meis denk aan jezelf en luister naar je lichaam. Ja lekker makkelijk geroepen maar de praktijk is vaak zo anders. Ik wens je heel veel sterkte. En je hebt een te gekke site. Waar ik zeker eens iets kom betsellen want je spulletejs zijn gewoon te leuk. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh meis, wat ontzettend naar! ik weet als geen ander hoe het is als je lijf je in de steek laat, het is zooo vervelend... heb zelf een spastische darm, wat momenteel best redelijk gaat. maar ook sarcoidose, en dat is ook een ziekte waar je zo naar van kan zijn. je kunt je lijf niet vertrouwens he? ik heb trouwens een vriendin die hetzelfde heeft als jij, en die zweert bij homeopatische middelen, zij gaat maandelijks naar een homeopaat., en heeft daar echt veel baat bij! maar, jij moet doen wat "goed" voelt, voor zover dat kan, want ziek zijn voelt nooit goed. een gebroken been kunnen mensen zien, maar een ziekte in je lijf is anders he... heel veel sterkte, ook voor in je koppie, hou ze op een rij daar, zet um op! dikke knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je zoveel last van bijwerkingen van de medicatie hebt. Ik hoop voor je dat dat snel minder wordt en dat je je dan een stuk beter zal voelen.
    Die halve dagen klinken heel goed, vooral voorlopig goed aan jezelf denken!

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen