woensdag 24 oktober 2012

Ff een update

Tijd voor een update over de situatie.
Ik had al een berichtje neergezet dat ik ziek was en hierdoor minder zou gaan werken, maar zelfs halve dagen is niet gelukt.
Ik werd steeds zieker en zieker en uiteindelijk heb ik een 'gezellig' weekendje ziekenhuis gehad.
Het bleek dat ik een ernstige allergische reactie had op de nieuwe medicatie, gedoe met alvleesklier, koorts, heftige pijn enzo.
Daarnaast was de Crohn (chronische darmziekte) aan het opvlammen waardoor de ontstekingswaarden in mijn bloed weer stegen.
Affijn.... de nieuwe medicatie meteen gestopt en de Prednison even flink opgehoogd.
Gelukkig gaf dat snel resultaat en was de pijn weg. Verder is het nu nog even een tijdje rustig aan doen omdat mijn lijf een flinke optater heeft gekregen, maar ik merk dat ik elke dag mezelf weer fitter voel, dus mij hoor je niet klagen!
Vandaag voor het eerst weer rustig begonnen met wat bestellingen die nog klaar lagen voor verzending en ik ben begonnen met alle mails te beantwoorden.
Het kan even duren voor ik weer helemaal bij ben, dus ik hoop dat jullie allemaal nog eventjes geduld willen hebben.
Vanavond komt ook mijn grote vriend (mijn naaimachine) weer thuis!
Hij was stuk en omdat ik ziek was kon ik hem niet ophalen, dus ik staar al een tijdlang naar een lege plek :(
Ergens ook wel weer goed, want anders was ik vast stiekem toch gewoon aan het werk gegaan....
Maar goed... ik ga elke dag weer wat meer doen en ga ervan uit dat ik komende maandag weer genoeg beter ben om weer heerlijk voluit aan de slag te gaan!

Verder wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties die ik op de blog en via mail mocht ontvangen.
Het helpt echt als je je rot en ziek voelt en je krijgt een lief berichtje!
Dankjulliewel!!

Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten