donderdag 23 augustus 2012

Druk druk druk druk

Heerlijk druk!
 !! ER ZIJN WEER NIEUWE ARTIKELEN IN DE SALE HOEK GEPLAATST !!!
Klik HIER voor alle sale items!

De vakantie is voorbij!
Gemengde gevoelens hier.
Aan de ene kant is het fijn om me weer op Pimpschuur te kunnen richten, want met een kleuter en haar vriendinnen om je heen kun je niet echt lekker doorwerken ;)
Aan de andere kant.... ik mis mijn meisje wel als ze op school zit!
Maar goed... we zijn weer druk bezig en er gaat zoooooveel leuks aan komen.
De week van 3 september tot en met de 6e is helemaal vrij gepland om aan de herfst/winter collectie te beginnen.
De prachtigste stoffen zijn al binnen of zijn besteld, tekeningen en plannen zijn gemaakt.
Pimpschuur is wel gewoon open, dus je kunt bestellen, alleen maak ik die week even geen speciale opdrachten.
Na deze week zullen dus de eerste nieuwe dingen verschijnen.

Maar tijdens de vakantie heb ik natuurlijk ook niet stil gezeten. Naast alle Hollandse rokjes, cupcake rokjes, verschillende shirtjes etc waren er ook hele leuke speciale bestelllingen.
Van een paar heb ik foto's genomen;

Een prachtige jurk van geweldige Bora stof
Zeg roodkapje waar ga je heeeneeeeee?

Het patroon van bovenstaande overgooier (gemaakt van velours met leuke vosjes) ga je komende winter zeker tegen komen!
Speciaal gemaakt voor bij een hartjes rokje

Negeer maar even dat het rokje maat 110 is en het shirtje 122....
Het zijn maar een paar foto's, maar toch altijd leuk!

========

Iets leuks gezien? Iets bestellen? Iets te vragen?
Mail naar info@pimpschuur.nl (liefst o.v.v. artikelnummer) en ik mail je zo snel mogelijk terug!

========

Fijne avond nog allemaal! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl









Geen opmerkingen:

Een reactie posten