dinsdag 20 maart 2012

We zijn er weer!

 Ziek....

Eindelijk weer een blogbericht. Het was lange tijd stil, ik ben flink ziek geweest. Er is de ziekte van Crohn bij me geconstateerd en mijn darmen waren enorm ontstoken. Hierdoor was ik ernstig verzwakt en kon ik dus even niets doen. Maar inmiddels gaat het weer wat beter, ik heb Prednison gekregen en die slaat eindelijk aan.
Voorlopig ga ik hier nog mee door en over een paar weken zou ik weer helemaal de oude moeten zijn.
Dus Pimpschuur doet het nog even wat rustig aan, maar we zijn er weer! En hoe!

Vanaf vandaag komen er weer updates, want er zijn weer heel veel leuke nieuwe dingen.
Natuurlijk hadden jullie de strijkapplicaties nog tegoed van me, maar er zijn ook hele leuke originele kinder rugzakken binnengekomen (deze keer dus ingekocht), er zijn weer heel veel nieuwe haarspeldjes, sieraden voor volwassenen en kinderen, een reeks nieuwe BUDGET zomer shirtjes, buttons en je kunt nu ook voor je DIY project verschillende hippe bandjes bij Pimpschuur kopen!
Er komen nog hele leuke handgemaakte zomerjurkjes met hippe prints en natuurlijk rokjes, ook aan de jongens is gedacht EN aan de kleintjes, want er zijn nu ook baby kleertjes.
Het assortiment spuug/slabdoekjes gaat uitgebreid worden met hele leuke printjes en...... de BUDGET collectie word dit jaar fors uitgebreid.
Bij de meeste mensen is de portemonnee niet meer zo dik, dus ook daar houden we rekening mee.
En natuurlijk is de budgetcollectie net zo hip en van goede kwaliteit als de 'gewone' collectie!
Overigens komen de zo geliefde ijsjeskettingen en stoffen haarbanden ook weer terug in het assortiment :)

Hou het in de gaten!

Fijne dag allemaal!! Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten