donderdag 12 januari 2012

Weer een nieuwe give away!!

Hebbuh?
Nieuw jaar, nieuwe give away!
Deze keer een sieradendoosje in hartvorm met heerlijke (nep) chocolade slagroom met allerlei lekkers erin.
En natuurlijk krijg je geen leeg doosje.... je mag zelf een handgemaakt item kiezen dat je erin wilt hebben.
Met een armband...
Deze macaron armband binnenkort te koop op de blog!
Of een ring...
Of kies een leuke ketting...
 

En natuurlijk mag je er ook voor kiezen iets speciaal voor jou te laten maken.

Wat moet je ervoor doen?

Weinig.
Je kunt jezelf (of iemand anders!) aanmelden door hier een berichtje achter te laten of door een mail te sturen naar info@pimpschuur.nl en dan doe je mee.
Het is leuk als je over deze give away een berichtje schrijft op je eigen blog, een vermelding op twitter is leuk, meer volgers op de blog, twitter of facebook is ook leuk, maar je hoeft dus niets!

Give away geldig tot;
Je kunt jezelf voor deze give away opgeven tot donderdag 26 januari 2011 11.59 uur.
De dag erna, dus 27 januari maak ik de winnaar bekend (trekking weer keurig netjes via random.org) en diegene krijgt het gevulde sieradendoosje geheel gratis toegezonden.

Wat als je niet wint?!
Leuk zo'n sieradendoosje maar niet gewonnen? Geen nood! Binnenkort staan er ook voor de verkoop op de blog ;)
En... na deze give away komt er vast weer een nieuwe leuke!

======
Volgende week komen er weer leuke nieuwe items op de blog.
Vanmorgen de laatste hand gelegd aan het eerste stoere baby shirtje en de volgende inmiddels geknipt.
En er komen weer nieuwe sieraden aan!
En nog een heel nieuw product dat vast in de smaak gaat vallen. Wat ? Een klein tipje van de sluier; het is iets voor in de haren....

Fijne dag allemaal! Groetjes, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl





9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk.
    Ik doe graag mee met de give away voor mn kleine meid die dr eigen het liefst de hele dag opdoft hahaha
    succes allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. waarom lukt mij dit alleen anoniem??
      Is niet echt de bedoeling?

      Verwijderen
    2. Je kan toch altijd aangeven of je anoniem wilt reageren??

      Verwijderen
    3. Ja idd het zal wel komen dat ik geen profiel heb, en dat ik alleen via hyves lid ben en ook via deze weg op de pimpschuur kijk. Ik zal anoniem een naam geven.. ik ben wendy en bedankt voor jullie reacties dames en nogmaals allemaal succes.
      Groetjes de anoniem WENDY hahaha

      Verwijderen
  2. Hallo ehm.... Anoniem.

    Daar klopt inderdaad niks van dat je alleen maar anoniem zou kunnen reageren.
    Misschien ben je uitgelogd?
    Even kijken of mijn bericht ook anoniem is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met deze leuke give away! Ik zal even een link zetten op mijn eigen blog.. Vraag me trouwens af hoe je die lekkernijen op dat leuke doosje maakt. Ik ga je blog eens doorspitten. Misschien dat ik het antwoord daar kan vinden!?!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet inderdaad aangeven of je anoniem wilt reageren, maar misschien is de keuze anders als je uitgelogd bent?

    De lekkernijen op dit doosje heb ik ingekocht bij een groothandel. Meestal maak ik flatbacks zelf van polymeerklei, maar deze vond ik zo leuk dat ik ze niet kon laten liggen :)
    Het roosje is trouwens wel zelfgemaakt van polymeerklei.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via de site handgemaakt op je blog gekomen. En midden in een leuke give away waar ik graag aan mee doe. Ik ga je ook meteen even opzoeken via twitter en facebook. Groetjes Meike ( kadoshopjotho )

    BeantwoordenVerwijderen