zondag 8 mei 2011

Coooool! Zipper flowers + tutorial!

!!! Leuk !!!

Lekker een beetje aan het rond klikken en wat kom ik tegen....
Zipper flowers, oftewel; rits bloemen. Blijkbaar heb ik onder een steen geleefd want het schijnt al een tijd te bestaan, maar voor mij was het nieuw en ik vind het helemaal super!
Vanaf nu gooi ik geen 1 rits meer weg. Lang leve recycling.
Ik ga ze allemaal uit kledingstukken slopen die ik heb.
En niet meer gebruik natuurlijk, want anders is het ook zo onhandig rondlopen in je spijkerbroek :S
En laat ik nu ook een leuke turorial tegen komen. Tsja... wat doe je dan... snel doorbrieven aan jullie!!


Voor de tutorial van deze gave zippered flower armband klik je HIER


Heb je de tutorial uitgeprobeerd of je eigen versie gemaakt? Dan willen we hem graag zien!
Ik ga hem in ieder geval snel uit proberen!

Fijne dag allemaal, Eveline
www.pimpschuur.nl
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/



2 opmerkingen:

  1. Eveline,
    Your necklace is pretty! Thanks for the linking to my tutorial! I'm glad you liked it!
    happy crafting!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Linda,

    I wish it was mine! But I found it on internet.
    This week I am going to try your tutorial and I hope I can make something nice too!
    Thank you very much for the tutorial!

    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen