woensdag 23 februari 2011

Birdie tas + kadootje juffen + give away update

Lekker bezig geweest


Gisteren kwam het er eindelijk van. De materialen van deze tas lagen al eeeeuwen geknipt en deels genaaid zielig te wachten. Maar nu moest het er echt van komen.
Dus ik ben eens gaan zitten en gewoon begonnen. Het naaien van imitatieleer bleek nogal lastig te zijn, mijn naaimachine vernielde het leer. Na wat tips van hele aardige dames van Sancho (een forum voor naaifans en echt een aanrader voor iedereen die van naaien houdt! http://www.sancho.nl/) was mijn tas af. Hier en daar nog wel beschadigingen, maar dat valt niet op.
Maar ja...... iets met beschadigingen kan ik natuurlijk niet verkopen, dus heel vervelend.... maar dan moet ik hem zelf maar houden. Echt heel erg vervelend (NOT!)
Er volgden nog wat tips die ik ook nog uit ga proberen, zodra ik DE tip gevonden heb komen er zeker tassen van imitatieleer in de verkoop, want het is echt prachtig spul en verkrijgbaar in veel leuke kleurtjes.

De tas heeft aan de binnenkant lekker veel vakken, ook vakken voor pennen en een sleutelhanger die aan een bandje vast zit aan de binnenkant van de tas. Erg handig, want nu hoef ik niet meer te graaien naar mijn sleutels.







En meteen nog een kadootje gemaakt voor de 2 juffen van dochterlief, want vandaag vierden alle leerkrachten op haar school hun verjaardag. Daar hoort wel een kadootje bij, dus dochterlief koos de stofjes en bloemetjes en moeders naaide de paspoorthoesjes nog even in elkaar. Tsja... als je dan toch bezig bent...
Dochterlief maakte van karton een paspoort voor de juffen die in de hoesjes gingen.




En de give away..... Ik heb de knoop doorgehakt! Sterker nog; ik ben de hele ochtend bezig geweest met het uitknippen van leuke stofjes. Een deel van het naaiwerk is ook al gedaan.
Wat het gaat worden verklap ik nog niet, ik geef een kleine hint; deze keer is de give away speciaal voor dames en het is gemaakt van prachtige lente stoffen.
Daar moeten jullie het mee doen.
Maar niet lang, want als alles meezit staat de give away morgen al op de blog!
Ik ga snel weer verder naaien!

Fijne dag allemaal, Eveline
http://www.pimpschuur.nl/
info@pimpschuur.nl
http://pimpschuur.hyves.nl/



2 opmerkingen:

  1. mooie tas!! Leuk stofje ook

    Enne de give away.....ik zit in de wacht hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha Ik ben inmiddels zover met de give away dat ik wel durf te zeggen dat hij morgen echt af is.
    Nog even de puntjes op de 'i' fotootje erbij en dan staat ie er.

    BeantwoordenVerwijderen