dinsdag 16 november 2010

Goed doel pakket tot nu toe

Er zijn weer spulletjes gemaakt voor het goede doel.
Het zal nu niet lang meer duren voor de doos propvol is en klaar is om te verzenden.






De score tot nu toe is;
3 nieuwe jassen,
1 gebruikte jas,
1 nieuwe spijkerbroek,
haarspeldjes,
ketting en armband,
set babymuts en babysjaal jongen
set babymuts en babysjaal meisje
pennen etuitje
broche met grote gehaakte bloem,
gehaakte speeltasje,
diverse haarelastieken.
Misschien ben ik nog iets vergeten...

Wat komt er nog bij?
Nog een setje van een slabbetje en een spuugdoekje,
een fantastische tutu waar de stof van de week voor binnenkomt, (als TNT niet blijft staken ....)
Nog een paar tasjes.
En nog een paar broches van vilt en heeeel misschien nog een paar babyslofjes.
Zoiets moet het worden.
Ik verwacht dat ik binnen 2 weken alles kan opsturen, ik probeer eerder ivm sinterklaas.
Zou toch wel heel leuk zijn als het rond die tijd bij kindjes terecht kan komen.

Nog even ter herinnering; dit is het goede doel;

http://www.gratisbabykinderspul.hyves.nl/

Hint; ik kan altijd nog wel iets in het pakket erbij proppen, dus als je nog spullen hebt; geef ze maar!

Groeten en een fijne dag, Eveline
http://www.pimpschuur.nl/
info@pimpschuur.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten