vrijdag 26 november 2010

De doos is vol!!!

De doos voor het goede doel is vol!!!


Pffff het zit erop!
Het was best flink wat werk, maar de eerste doos is vol!
Hij is onderweg naar; http://gratisbabykinderspul.hyves.nl/
Hier worden spullen ingezameld voor mensen die het wat minder hebben.
De laatste 2 dagen nog even flink zitten spoed naaien, want ik bedacht me (uiteraaaard weer eens heel erg laat) dat het wel leuk zou zijn als de spulletjes voor 5 december een nieuw thuis zouden hebben.
Wie weet wie er daardoor toch een beetje vrolijkere dag heeft.
Wat ging er allemaal in de doos?






















Hierboven; ene kant
Hieronder; andere kant




Hierboven; ene kant
Hieronder; andere kant




Hierboven; ene kant
Hieronder; andere kant


Hierboven; ene kant
Hieronder; andere kant



Hierboven; ene kant
Hieronder; andere kant



Nee... ik ben niet ineens een naaiwonder geworden, er zaten 4 jassen en een spijkerbroek die ik niet zelf had gemaakt bij ;)




Dat was het wel zo ongeveer.
Maar er staat alweer een nieuwe doos klaar, dus als iemand nog iets leuks heeft? Lever het maar in hoor!

De kruikzakken waren een idee van de beheerder van gratisbabykinderspul.hyves.nl.
Een erg goed idee, dus die zitten vanaf nu in het assortiment van Pimpschuur.
Twee liggen al geknipt en wel klaar en er is vanavond een order uit gegaan voor nieuwe mooie stofjes.
Zalig!
Dus vanaf volgende week gaan we weer verder, zowel voor het goede doel als voor Pimpschuur.

Heb je een idee voor nuttige, leuke dingen voor gratisbabykinderspul?
Mail hem maar en ik zie wat ik ermee kan doen.

Groeten en een fijne dag voor jullie allemaal! Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten