maandag 13 september 2010

Goed doel

Een tijdje geleden werd ik benaderd door http://www.gratisbabykinderspul.hyves.nl/ met de vraag of ik wat spullen wilde doneren.
Tuurlijk!
Ik vind het een prachtig initiatief om mensen die het niet zo goed hebben te steunen.
Sindsdien heb ik een doos neergezet waar steeds iets in gaat.
De score nu is 2 winterjassen die nog gloednieuw zijn. Ooit kwam ik een leuke deal tegen en en daar zaten die jassen in. Ik heb ook nog 1 spijkerbroek die in dezelfde leuke deal zat.
En verder gaan er allemaal Pimpschuur artikelen in.
Een aantal haarspeldjes liggen al apart, er is een speelgoedtasje voor een jong dametje, een haarband en er zal nog meer volgen, want de doos is nog niet vol.
Dit zit er nu ook in. Een lekker warme muts voor een klein jongetje ( maat; tussen 3 en 8 maanden, de sjaal is veel langer te gebruiken) en een lekker lange sjaal erbij.



Heeft u nog spullen liggen die nog bruikbaar zijn? Doe dan mee en neem contact op met http://www.gratisbabykinderspul.hyves.nl/ dan helpen zij u verder.

Groetjes, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten