maandag 27 september 2010

4 nieuwe rompers maat 68 en 80

Schattig he?!





Ok... ik had alle rompertjes misschien nog wel even kunnen strijken voor ik ze ging fotograferen grijnssss.
Maar ze zijn nog steeds schattig!
Dit is een roze romper maat 80.
Erop staat een geweldige witte velours applicatie (geleverd door strijkapplicaties) van een vlinder met een mooie rand er omheen.
Op de mouwen en in het halsgedeelte zit een super lief kantje. Het kant is elastisch, waardoor het niet kan knellen.
Op het kant zit op elk van de mouwen en midden op de hals een schattig zacht roze roosje.
Dit rompertje kost 12 euro en dat is uiteraard weer inclusief verzendkosten.


En hier nog zon schattig rompertje!
Deze is unisex, dus kan zowel voor jongetjes als voor meisjes.
Erg handig!
Het rompertje is in maat 68, hij is mooi rood met een prachtige groene velours applicatie van een geweldig paard.
Deze romper kost 9,95 inclusief verzendkosten.





Nog een unisex rompertje.
Ook maat 68.
Het rompertje is rood met een mooie applicatie van een hondje in zacht aqua en rood en een puntje groen (geleverd door frutsel en freubel).
Hij kost 10,95 inclusief verzendkosten.




De laatste romper van vandaag, alweer een unisex romper.
En hijs leuk!!!
Aqua met een geweldig groen velours hertje!
De maat is 68.
En vrees niet, voor hij op de post gaat word hij eerst nog gestreken hoor!
Deze schattige romper kost 9,95 inclusief verzendkosten.




Zo... en nu weer snel verder met allerlei andere projecten.
Er liggen nog een aantal t-shirts te wachten, ik popel om met het imitatieleer aan de slag te gaan en een prachtige tas ervan te maken en ik wil beginnen aan de paspoorthoesjes.
En er ligt een haakwerkje op me te wachten, een kruikenzak. 
Aan de binnenkant paars met witte stippen stof en aan de buitenkant geweldige glinsterende witte wol met hier en daar een paars streepje erbij.
En dat dan ook nog omkeerbaar zien te maken. Een begin is al gemaakt, maar nu nog afmaken voordat de toekomstige eigenaar met koude voetjes in bed moet liggen!
Dus; ik hoef me nog niet te vervelen!

Groetjes, Eveline en heb een fijne dag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten